Angst vor Militärdienst

Danke vielmol 

Jo das hoff ich au


@Manuel2001 mir gaats gnau gliich zum sege ich bi Führungsstaffelsoldat Infanterie (in Herisau)😉. Ich bi au nervös aber ich glaub ide Infanterie isch d Kameradschaft gross will mer halt ebe e Kampftruppe isch. Ich denk au das isch das wo das ganze unvergesslich macht. Alli hend es mulmiges Gfühl wie wemmer in Kindergarte/ Schuel chunt.... so stell ich mir das vor. Aber es füert denn zu Fründschafte und mengisch het mer au tüüfschläg. Aber Hürdene sind überwindbar und ich bi überzügt das es eus (vorallem i dere Zyt) stärcher macht für s Lebe

LG Janic😊😊
Janic ich bin au Führungsstaffelsoldat in Herisau am 18.1 hesh insta oder Whatsapp könmer üs kli ustusche. Lg Daniel

 
Bin in Chur eingeteil
Ich bin auch für den 18.01.2021 in Chur eingeteilt, aber als Sicherungssoldat. Vielleicht lernt man sich ja mal vor Ort kennen. Ich sehe persönlich kein Risiko für kommende Konflikte. Heutzutage werden meiner Meinung nach die Konflikte wirtschaftlich gelöst (Sanktionen, Embargos) und nicht militärisch. Und auch wenn ein Konflikt drohen würde, hätte wohl kaum jemand etwas davon die Schweiz anzugreifen. 😃

 
  • Thanks
Reaktionen: Pascal_57