Frauen in der Armee

Simone

Erfahrener Benutzer
17. Dez. 2009
110
0
17
[EDIT BY CRASH: Verschoben]

Hallo!

Ich steh vor meiner RS, die im nächsten Jahr startet und nun wollte ich mich im Net ein wenig informieren und suchte andere Frauen, welche ebenfalls vorhaben, die RS zu absolvieren bzw. schon dran sind odr sie hinter sich haben. Einfach um sich aus zu tauschen. Von meinen männlichen Kollegen habe ich einiges gehört. Doch würde ich gerne die Sicht einer Frau noch kennenlernen.

Wie wäre es, einen Themenstrang für "Frauen in der Armee" ein zu bauen?

Lg

Simone

 
Oh, das isch schön! I darf morn no go usbilde, aber zG isch de Tag um dHälfti zämekürzt worde, d.h. i ha no 2.5 stund usbildig mit dene Nase!

Was lernsch den?

 
hehe.. ja ghört halt dezue gell ;)

ich bin usglernt. ha krankeschwe glernt und schaffe inre psychi, aber ha ebe ferie sitt gester abig :D

 
Ah, oh, entschuldige! Warum wilsch den is militär? Hesch de Bruefswunsch? ;) oder möchtisch eifach Polizischtin werde?! Isch den schwierig -.-

 
scho guet ;)

wo mi brüeder id rs isch hani das scho total faszinierend gfunde und ich ha alles ufgsoge wiene schwamm wo er mir ame verzellt häd wänn er hei cho isch ade weekends. und ich ha det scho immer gseid, ich mach d rs au!

mini wiitere gründ:

- ich will a mini körperliche wie persönliche grenze cho

- ich liebe heruseforderige

- ich cha nöd vo öbisem rede woni nöd erlebt ha somit möcht ich das erlebe womi fasziniert...

- es git so viel manne wo nöd wänd is militär, aber müend... ich als frau muess nöd aber ich will gah... somit gsehni kei grund wieso ich nöd söll gah ;)

mis bruefsziel isch spöter dänn d sanität (aber im zivile lebe, für im militär bini zchli, müesst ja mind. 1.65 sii für sani, doch fehlet mir genau 4 zentimeter) ;)

 
AH, hör uf! I kenne Pz Fahrer wo 2 Meter gross sind. Das heisst no gar nix! I ha scho paar Sache gseh, i schaffe scho es wili i dem Verein! Ned alles glaube was mer ghört! Erst probieren, dann guggn!

 
ja als wunschfunktion hani das scho ufgschriebe und ich wird das au ade ushebig erwähne. ich gib nöd eifach so schnäll uf ;)

aber danke, git mir scho wieder es stückli meh muet, z probiere.. :)

 
Ich wot ebe min chli Schwe dezue bringe, dass sie dKuchichefschuel macht!

 
`Leider ned, obwohl ich ihre scho 100000 sache bracht und zeigt han! Vilich muesi sie eifach mal mitnä!

 
schlussendli muess sies ja selber wüsse

aber finds schön setzisch du di so i..

han au sone brüeder ;) er git au alles für mich... hehe

 
Guter Junge:) ... So sölls ja au si mit ältere Gschwüschtete...Bisch den du usm Rm BE?

 
Hesch eigentli mini P Nachrichte übercho? irgendwie schnallis ned so ganz!